DÖD SVAN.

Dagen har varit fin och solig tillsammans med tjejerna. Trots att vi blev attackerade av en mås (fågelbajs!) och petade på en död svan så var det kul. Det fotades lite halvknasiga bilder och desto fler lär det bli imorn. Vad som ska göras då är en hemlis, men om resultatet är bra lär ni få ta del av det efteråt, och det är jag säker på att det blir. Annars är jag allmänt opepp och trött just nu, har ångest som fan över debatten som påverkar betyget i åtta ämnen som lärarna har valt att lägga dagen efter påsklovet. Det betyder plugg under lovet, dessutom ska jag debattera emot att alla ska ha samma levnadsstandard, typ som att fattiga inte borde ha tillgång till rent vatten? Lite konstigt, men trots det har jag kommit på några argument. Men fortfarande å n g e s t. Ser fram emot morgondagen dock, vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0